Vastgoedcommunicatie

Hoe bereik je de doelgroep? | Wanneer communiceer je met belangstellenden? | Hoe krijgen we een nieuwbouwlocatie goed onder de aandacht? | Hoe promoot je een gebied met een negatief imago? | Wanneer beginnen we met het werven van aspirant kopers? | Welke middelen gebruiken we om de kopers te bereiken? | En welke niet..

Zomaar wat vragen die tegenwoordig regelmatig de revue passeren. Vragen die stuk voor stuk zorgvuldig moeten worden beantwoord en afgewogen en die uiteindelijk bepalen of een nieuwbouwproject succesvol wordt verkocht.

Locatiepromotie

Bij het positioneren van een locatie of nieuwbouwproject adviseer ik u graag bij de te voeren strategie. Ik ondersteun u bij het uitschrijven van de pitch en vervolgens de selectie van de betere reclame- en communicatiebureaus op het gebied van vastgoedcommunicatie.

In de uitvoerings- en implementatiefase van de locatiepromotie vorm ik de spil, ik verbind de verschillende disciplines en kom daarmee uiteindelijk tot een gedegen en succesvolle promotiecampagne die leidt tot de nodige commerciële successen. Hier werk ik in opdracht van maar zeker ook samen met de opdrachtgever om tot het beste resultaat te k0men.

Mochten bij u soortgelijke vragen de revue passeren neem dan vrijblijvend contact  met mij op voor een oriënterend gesprek.

Advertenties