Exit NOEST? Deze titel doet misschien vermoeden dat ik na een goede maand als zelfstandig ondernemer mijn ondernemersschap al aan de wilgen hang. Integendeel, ik heb een vliegende start meegemaakt en mijn werkzaamheden fulltime kunnen onderbrengen bij een tweetal opdrachtgevers. Tot medio september en begin 2011 ben ik druk doende met mijn interim dienstverlening op het gebied van verkoopmanagement en nieuwbouwmarketing. Hoogste tijd dus om te gaan werken aan een professionele huisstijl en bijbehorend beeldmerk. Al pratende hierover met een merkstrateeg en een vormgever kwamen wij al snel tot de conclusie dat NOEST niet de naam was die het beste bij mij past. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor VAN/SOMEREN verkoopmanagement met visie. NOEST Nieuwbouwmarketing heet dus met ingang van 1 juni: VAN/SOMEREN verkoopmanagement met visie
VAN/SOMEREN is een organisatie voor: nieuwbouw, promotie en procesbegeleiding. Deze naamswijziging gaat ook gepaard met een introductie van een nieuwe huisstijl. Deze wordt volgende week afgerond en bestaat uit een herkenbaar, duidelijk en krachtig beeldmerk. Onderstaand in de vorm van een visitekaartje zie je alvast een eerste preview van deze huisstijl.